Livioon - Face Glove

16:31

*

Hello!

Mam bardzo wrażliwe oczy i odkąd pamiętam miałam problem z dobraniem odpowiedniego środka, którym zmyje makijaż.

Czy czyścik do demakijażu okazał się zbawieniem?

Przekonacie się czytając dalej :)


* Od Producenta:

Nowa rewolucyjna rękawiczka Face Glove sprawi, że Twój makijaż zniknie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki a Twoja cera pozostanie miękka, gładka i oczyszczona. 

Koniec ze zbędnymi kosmetykami, wacikami i podrażnieniami okolic twarzy. 

Face Glove w łatwy i przyjemny sposób zmyje nawet najmocniejszy makijaż jedynie przy użyciu wody. 

Rękawiczka idealnie zaoszczędzi miejsce w Twojej kosmetyczce na basenie, siłowni lub podczas podróży.






















* Moja opinia:

Gdy po raz pierwszy dotknęłam czyścik miałam wrażenie, że dotykam bardzo mięciutki puchaty kocyk.

Jednak na początku moje uczucia były mieszane.

Zastanawiałam się, jak Face Glove poradzi sobie z moimi wrażliwymi oczami, czy ich nie podrażni i usunie cały makijaż samą wodą beż użycia innych środków.

Długo nie musiałam czekać aby się przekonać.

Czyścik mocze w letniej wodzie, następnie wyciskam nadmiar wody i zmywam makijaż.

Jakie mam odczucia? bardzo pozytywne!

Nie dowierzałam, gdy czyścik bezproblemowo usunął makijaż, i jak świetnie poradził sobie ze zmyciem tuszu do rzęs nie podrażniając przy tym.

Po zmyciu makijażu wystarczy produkt umyć w wodzie z mydłem.

Face Glove stała się moim nr 1 w zmywaniu makijażu.

Produkt kupicie bezpośrednio u producenta: klik

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Dla mnie to też pozytywne zaskoczenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz spotykam się z tego typu produktem i w sumie nawet by mi do głowy nie przyszło, że kawałek tkaniny może usunąć makijaż. Może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra, to fajnie , ze działa bez dodatkowych środków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hymmm no nie wiem ja też jakoś nie dowierzam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana musisz się koniecznie przekonać o działaniu na sobie ;)

      Usuń
  6. Muszę go spróbować sama i przekonać się :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe