Molly IPA - Doctor brew

23:53

*

Hello! 

Dzisiaj dla Was moja opinia na temat piwka Molly IPA Doctor brew


* Od Producenta:

Jeśli chcesz wraz z paroma łykami odbyć podróż poprzez egzotyczne aromaty zaoceanicznych chmieli, to zapraszam Cię do mojego świata.

Celebruj ze mną każdy łyk piwa, któremu płatki ryżu nadały lekkości smaku.

Swobodnie nurkuj w połączeniu zapachów i smaków, tak troskliwie dobranych.

Ten napój powstał z miłości dwóch pasjonatów do tworzenia piwa właśnie na taką chwilę.

Wlej do szklanki, przyłóż do ucha i posłuchaj szumu oceanu.




























* Moja opinia:

Etykieta piwa jest bardzo oryginalna, przykuwająca wzrok, na której wszystko dokładnie jest opisane.

Piwo ma bardzo przyjemny aromat cytrusów.

Wyczuwam też ananasa i lekką kwaskowatość o średniej intensywności.

Jeśli chodzi o smak, to piwo jest lekko słodkie podkreślone nutką goryczki.

Całość bardzo dobrze ze sobą współgra.

Polecam je wszystkim smakoszom, którzy uwielbiają piwa podbite goryczką, a także tym, którzy szukają nowych doznań.



You Might Also Like

16 komentarze

  1. Mam zamiar wybrać się niedługo do jakiegoś sklepu typowo z piwem. Kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to co? Takie piwko na wieczór poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zdasz wszystkie egzaminy! :D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe to piwo, chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak będziesz miała okazje to koniecznie spróbuj :)

      Usuń
  4. już mam na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również mam na niego ochotę :)

      Usuń
  5. Też pijemy z mężem te piwa i próbujemy tych smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że mętne, a to dobrze:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię piwa. Żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakują mi te piwa, do tego jeszcze nie doszłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę takie piwo, ale myślę, że polubiłabym je

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie widziałam tego piwka, ja uwielbiam Somersby i odkąd je spróbowałam już żadne inne mi nie smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam nigdy takiego piwa w żadnym sklepie :) P

    OdpowiedzUsuń

Subscribe