Dresslink

15:49

*

Hello!

Dzisiaj będzie stylizacja z Dresslink, czy jestem zadowolona z zamówionych rzeczy?
Przekonacie się czytając dalej ;)
Zamówienie było u mnie po 9 dniach.
Wybrałam bluzkę, torebkę, portfel i naszyjnik. 
Wszystkie rzeczy są dobrej jakości.
Bluzka od razu rzuciła mi się w oczy, zaciekawił mnie jej wzór.
Torebka mimo, że wydaje się być mała jest pojemna.
Zmieściłam w niej wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy.
Portfel jest duży i ma sporo przegródek, co bardzo mnie cieszy, ponieważ zawsze mam przy sobie dokumenty, dużo paragonów i ważnych karteczek z zaplanowanymi wizytami.
























































































































Bluzka: KLIK

Torebka: KLIK


Portfel: KLIK

Naszyjnik: KLIK

You Might Also Like

17 komentarze

  1. super portfel :) a czerwony ponoć przyciaga kase :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama też tak mówi i każdy portfel jaki miała i ma jest własnie czerwony :)

      Usuń
    2. o tym nie wiedziałam ;)

      Usuń
    3. Też tak słyszałam haha, ale u mnie się nie sprawdziło :D

      Usuń
  2. Portfel i naszyjnik mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że zakupy udane - pokliakne oczywiście
    no czemu twarz zamazałaś paskudo :)
    ładny ogródeczek, Twój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe twarz może kiedyś pokaże :) ogród jest od rodziców mojego Ptysia :D

      Usuń
  4. Takie torebki to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie torebki, są bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzeczy zamówiłaś - wszystko mi się podoba i oczywiście poklikane :) P

    OdpowiedzUsuń
  7. Najfajniejszy portfel i naszyjnik ;)
    Bluzka i torebka ładne ale nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bluzka i portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba, torebka i portfel to coś dla mnie, naszyjnik cudny choć nie dla mnie ,a bluzka ma naprawdę ciekawy wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba i portfel świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wzorki ma ta bluzka, podoba mi się.

    Ps. a jaki cudny ogród na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe