Moja Wishlista - Dresslink

01:12

*

Hello! :)

Podjęłam współpracę z  Dresslink

Sklep oferuje nam ubrania i gadżety w dość przystępnej cenie. 

Przeglądając ofertę sklepu Dresslink nie wiedziałam, że zajmie  mi to aż pół dnia, ponieważ asortymentu jest naprawdę dużo. 

Miałam problem z wyborem, bo sklep ma bardzo dużo świetnych rzeczy, ale w końcu udało mi się zrobić moją Wishlistę.

 


























                                            KLIK




























                                           KLIK






































                                          KLIK





























                                        KLIK
























                                     KLIK



Wpadło Wam coś w oko? :)


You Might Also Like

29 komentarze

  1. Poklikałam, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kombinezon świetny! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle cudowności na raz. Najbardziej spodobała mi się chabrowa sukienka. Choć nie pogardziłabym torebką :P Jak szaleć to szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi komplet super, a czarną marynarkę nawet mam :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam, powodzenia! Chabrowa suknia jest pięęęękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest ten biały komplecik

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten sklep!
    Poklikałam i 3mam kciuki za współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka niebieska superaśna :)
    poklikane i miłego wieczorka życzę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski ten kombinezon! :D
    Uczciwie poklikałam :))
    powodzenia ze współpracą :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Biały komplet świetny jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie od nich nic nie kusi jakoś..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klik, klik :) Bardzo ładne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, wszystko Ci poklikałam ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. ten pierwszy kombinezon fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikalam ;) mozesz do mnie napisać na maila? Mam pytanie. katarzynakukulska@poczta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana podaj mi całego E-maila :)

      Usuń
  17. biała sukienka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  18. ten kwiatowy kombinezon jest śliczny. Ja dostałam od nich dwie koszule i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten biały komplet jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta niebieska sukienka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy i drugi strój jest super :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe