Naturalnie

13:10

*

Hello! :)

Dzisiaj zapraszam Was na naturalny post :)


*Od Producenta:

Mydło Enklare - 100% naturalne, ręcznie wykonane, stworzone w oparciu o starannie wyselekcjonowane składniki, przeznaczone do mycia całego ciała.

Mydło nie zawiera: konserwantów, syntetycznych środków zapachowych i barwników, tłuszczów zwierzęcych oraz detergentów.



























































* Moja Opinia:

Odkąd pamiętam darzyłam wielką miłością wszystko co naturalne, gdy w moje ręce wpadło mydełko od Enklare byłam go bardzo ciekawa.

Mydło bardzo przyciąga wzrok swoim niepowtarzalnym wyglądem i przyozdobionym opakowaniem, widać że producent włożył w nie całe swoje serce :)

Jest ono w 100% naturalne, bez żadnych chemicznych dodatków, więc zapach jest prawie nie wyczuwalny.

Mydełko bardzo dobrze się pieni, nie podrażnia ani nie uczula.

Skóra jest gładsza i nawilżona.

Myślę, że takie mydełko świetnie nadawałoby się jako prezent :)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Nie przepadam za mydłkami w kostkach... niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne to mydełko, to byłby świetny prezent dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O świetne musi być! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. także nie przepadam za mydełkami w kostkach, miałam kiedyś takie do twarzy i jeszcze gdzieś leży.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda, kocham naturalne mydła

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham kostkowe mydełka, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też myślę że mydełko mogło by być miłym upominkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak naturalne to chętnie bym przetestowała. W końcu ostatnio przekonałam się do mydeł w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam mydełko Passion i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydełka w kostce nie za bardzo lubię, chociaż z Dove kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie przepadam za mydłami w kostce,a moje poznanie się z naturalnymi skończyło się mega przesuszeniem skóry mojej i córki także raczej się nie skusze :/

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię naturalne mydła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda, aż szkoda go używać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie naturalne kosteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubie takie mydełka w kostkach tych bardziej gdy maja świetny wygląd :D

    OdpowiedzUsuń

Subscribe