Romwe - moje propozycje

18:50

*

Hello! :)

Dzisiaj chce Wam pokazać moje propozycje ze sklepu Romwe, gdzie możemy kupić dużo świetnych rzeczy.
Mamy lato więc ubieramy się zwiewnie, by dobrze się czuć.
Pokaże Wam co mi wpadło w oko może Wam też się coś spodoba? ;)
PS: Będę bardzo wdzięczna za każdy klik w link :)




















      KLIK                                                              KLIK                                          KLIK






















              KLIK                                                  KLIK                                           KLIK



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Klik :) Ładne białe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam we wszystkie linki. Ceny - 14,17$, 11,67$, 24,33$, 17,99$, 11,83$, 14,67$ :)
    Poklikałabyś też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki jeansowe są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne szorty! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam. Buciki są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi podoba się najbardziej koszula i oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białe sukienki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna koszula, chciałabym mieć jakąś w tym stylu wiązaną z przodu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tuniki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne rzeczy wybrałaś :) ja jednak zdecydowałam sie na wspołprace z dresslinkiem :) własnie post dodalam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy.
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klik klik - poklikane :) Bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. biała sukienka jest świetna :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula bardzo fajna :) Sukienki tez, chociaz moglyby byc troche dluzsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny strój i tuniki .Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe