Taniec pośród jabłoni..

10:27

*

Hello dzisiaj mam dla Was recenzje pięknego zapachu od Livioon nr 25


* Od Producenta:

Nuta zapachowa: kwiatowa
Kategoria zapachowa: intensywnie świeży
Świeży orzeźwiający i dziewczęcy aromat idealny na każdą porę dnia i roku.
Radość i afirmacja życia zamknięta w buteleczce perfum.
Orzeźwiające nuty zielonego jabłka i cytryny idealnie komponują się ze zmysłowym bursztynem, piżmem i jaśminem.
Perfumy przeznaczone dla kobiet, które nie boja się wyzwań i pragną żyć pełnią życia.
























* Moja opinia:

Perfumy zapakowane są w czarny kartonik, który wygląda bardzo ekskluzywnie.
Sam flakonik mnie bardzo zauroczył, jest elegancki i efektowny co sprawia, że może służyć jako ozdoba w łazience.
Gdy ujrzałam nakrętkę perfum moje oczyska się zaświeciły.
Uwielbiam takie błyszczące dodatki.
Kształt buteleczki jest kwadratowy o wypukłych detalach.
Wczuwając się w zapach widzę pewna siebie, figlarna kobietę, która tańczy pośród jabłoni.
Na początku perfumy bardzo intensywne, ale po chwili troszkę łagodnieją, jak dla mnie one  idealne na wieczorne wyjścia.
Pewnego wieczoru, gdy siedziałam z koleżanką na dworze zaczęłam szperać w torebce za poszukiwaniem chusteczek higienicznych, po czym koleżanka się nachyliła dając mi całą paczkę i pytając, czy mam w torebce jabłko, bo by zjadła. :D
Nie chciała mi uwierzyć, że to zapach perfum, więc zaczęła przesłuchanie, a na końcu dałam jej flakonik by mogła powąchać i się przekonać :)
Zapach jest bardzo trwały i świeży.
Najbardziej w nim dominuje jabłko, dopiero potem wyczuwam nutkę cytryny.
Zapach ten polecam wszystkim Kobietą, które mają ochotę przepaść w tańcu pośród jabłoni ;)

 

Perfum kupicie tutaj: klik




You Might Also Like

12 komentarze

  1. Mam ich perfumy i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przy takim upale perfumy intensywnie świeży dają jakby ochłodę, lubię zapach jabłek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owocowe zapachy :) czyli znów coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piżmo, czyli spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ummmmmmmmmmmmm brzmi bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie prezentuję się te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny flakonik. Hmmmm muszą bosko pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam nigdy :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli pachnie jabłuszkiem to też by mi się spodobał:) A nakrętka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. coś ostatnio popularne zapaszki tej marki na blogach

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię to, że tak długo utrzymuję się zapach tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, opakowanie rzuca się w oczy!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe