Wellness&Beauty - żel pod prysznic z masłem shea i olejkiem migdałowym + wyniki konkursu z Avon

15:39

*

Hello! :)

Dzisiaj mam dla Was recenzje żelu pod prysznic, który urzekł mnie swoim zapachem.
Zapraszam:

*Od producenta:

Pozwól się cudownie rozpieścić - dzięki specjalnej mieszance bogatego w składniki masła shea i słodkiego oleju migdałowego.
Orzechowo pachnący krem pod prysznic i do kąpieli szczególnie łagodnie oczyszcza skórę i powoduje poczucie jej miękkości i gładkości.
































































* Moja opinia:

Żel znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 250ml.
Otwarcie typu press nie sprawia żadnego problemu.
Opakowanie jest z przezroczystej butelki dzięki czemu można bez problemu kontrolować zużycie żelu.
Szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka.
Konsystencja jest kremowo - żelowa.
Średnio się pieni, ale dostatecznie aby umyć ciało.
Zapach jest przyjemny - słodki, ale nie utrzymuje się długo na ciele po kąpieli.
Jeśli chodzi o działanie, to żel dobrze oczyszcza skórę, nie podrażnia, nie wysusza ale i nie nawilża.



WYNIKI KONKURSU Z AVON WYGRYWA:

.
..
...


GRATULUJE!!! :)

Czekam na wiadomość z danymi do wysyłki 7 dni :)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. To dobrze ze nie pieni się zbyt mocno bo to oznacza ze jest delikatniejszy dla skory Podoba mi się choć nie spotkalam takiego w sklepie a być może nie zwrocilam uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostępny jest w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaiłam się już na wiele produktów tej Wellness :)
      Muszę jakieś wreszcie wypróbować.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać...

      Usuń
    2. To samo pomyślałam, ale niekoniecznie oczekuję tego od żelu :) Chętnie go kupię :)

      Usuń
  4. Uwielbiam orzechy i wszystko, co z nimi związane, zatem byłby dla mnie super :) pokuszę się kiedyś o jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam i na razie nie planuję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację :)

    Dużo dobrego słyszałam o tym żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam masło i peeling z tej serii, ale zapach jakoś szczególnie mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam olejek z tej firmy i chętnie wypróbuję coś jeszcze; )

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja chętnie w końcu coś w końcu wypróbuję z tej firmy :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam inna wersję zapachowa i byłam zadowolona ::)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach pewnie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe