Z charakterem..

10:54

*

Hello!

Dzisiaj do Was przychodzę z pięknym zapachem NR 13 od Livioon

* Od Producenta:

Nuta zapachowa: kwiatowo-orientalna.

Kategoria zapachowa: klasyczny.

Świeży, orientalny zapach dla nowoczesnej a zarazem zmysłowej kobiety sukcesu, która nie boi się wyzwań.
Kompozycja bergamotki i pomarańczy otulonych płatkami róży i jaśminu z domieszką wanilii, białego piżma i paczuli to połączenie klasyki z nowoczesnością.
Zapach uwalnia się stopniowo, zaskakuje, tętni kobiecością, elegancją i wdziękiem.






































* Moja Opinia:

Perfumy, tak jak jego koledzy zapakowane są w czarny kartonik.
W tym perfumie flakonik, również zrobił na mnie wrażenie i już ma swoje honorowe miejsce w łazience.
Gdy po raz pierwszy spryskałam nadgarstek, na samym początku wyczułam bergamotkę i paczulę, dopiero po chwili wanilię i różę.
Zapach jest głęboki, kobiecy, elegancki i z klasą.
Z czasem się rozwija, staje się bardziej stonowany.
Nie jest już taki słodkawy i pokazuje swój prawdziwy drapieżny charakter.
Zapach wyczuwalny jest nawet drugiego dnia na ubraniach. 

Kupicie je tutaj: KLIK









You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ach cudowne są zapachy od Livioon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach musi być ciekawy ale nie lubię słodkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu jakiś z tych zapachów poznać. I to koniecznie słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewne pięknny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej na dzień czy na wieczór? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieczór ;) jednak ja używam okazjonalnie i w ciągu dnia :)

      Usuń
  7. oo uwielbiam zapach wanilii oraz kwiatów róży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie, jest bardzo ciężki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, ale marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten zapach bardzo

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę wypróbowac NR 64, nuta zapachowa kwiatowa -) prawdziwy majstersztyk zapachowy....)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe