Zmysłowa wiśnia

16:02

*

Hello! :)

Dzisiaj mam dla Was recenzje świeczki z Pszczelej Dolinki.


* O Pszczelej Dolince:


Witam w Pszczelej Dolince,


znajdziecie tu mydła naturalne, bez sztucznych, syntetycznych dodatków, wzbogacone naturalnymi składnikami pochodzenia roślinnego. 
Mydełka robione są na bazie oleju kokosowego i oleju palmowego, nie są mydłami przetłuszczonymi, ich zadaniem jest dokładne mycie i oczyszczanie skóry. 
Lekko nawilżające, odżywiają skórę dzięki kompozycjom olejków dodawanych w procesie ich wzbogacania. 
Do mydeł dodaję olejki roślinne, masła kosmetyczne, wyciągi i maceraty roślinne.
W mydełkach znajdują się m. in. miód, napary kwiatowe i ziołowe,  naturalne i świeże soki owocowe i przeciery owocowe, suszone kwiaty, suszone owoce i skórki owocowe, cynamon, płatki owsiane, migdały, wiórki kokosowe, sezam, zioła, algi morskie oraz glinki.
Do mydełek miodowych dodaję miód spadziowo-nektarowy z własnej pasieki, gwarantuję zatem jego naturalne pochodzenie i wysoką jakość. 
Składniki roślinne – suszone kwiaty i zioła – w większości pochodzą z mojego przydomowego ogrodu lub okolicznych łąk i lasów.
Koloru mydeł nie poprawiam sztucznymi barwnikami, kolor nadają im napary kwiatowo-ziołowe, miód, glinki, algi i inne składniki.
Mydła z Pszczelej Dolinki to mydła sodowe o składzie: olej palmowy i olej kokosowy (kwasy stearynowy, mirystynowy, laurynowy), stearynian glicerolu, woda, sorbitol, wodorotlenek sodu, cukier, kwas hialuronowy. 

Mydła z Pszczelej Dolinki NIE zawierają:

-  pochodnych z rafinacji ropy naftowej,

-  warsenianów typu EDTA,

-  sekwestrantów typu Tetrasodium Etidronate,

polietylenoglikoli (PEG),

-  silikonów i olejów silikonowych,

-  sztucznych konserwantów.


Mydła naturalne z Pszczelej Dolinki nie są cięte z bloku mydła, każde z nich odlewam ręcznie w specjalnie przygotowanych foremkach, stąd uzyskuję ich niepowtarzalny wygląd i strukturę powierzchni. 
Dodatki zdobnicze (suszone owoce, płatki kwiatów, zioła, muszelki) układam i wtapiam ręcznie w każde mydełko, staje się więc ono malutkim rękodziełem, użytecznym, cieszącym oczy i przyjaznym dla skóry.
Przeciętna waga mydełka to około 110 - 120 gr. 
Ze względu na organiczne pochodzenie mydełek i stosowanie naturalnych dodatków, po użyciu należy je przechowywać w suchym miejscu z dostępem do powietrza, aby mogły dobrze wyschnąć.

Gdy będziecie w Sklepie, zapraszam także do Pasieki Pszczela Dolinka
Oprócz smacznego miodu spadziowego i produktów pszczelich - propolisu i wosku - znajdziecie tam niepowtarzalne świece z naturalnego w 100% wosku pszczelego
Ozdabiam je ręcznie kompozycjami z suszonych roślin, owoców, mchu, gałązek i kory.
Podobnie jak mydełka, nigdy nie powstaną dwie identyczne świeczki, każda z nich jest jedyna w swoim rodzaju i niepowtarzalna.
Miód i wosk pszczeli wykorzystuję też do wyrobu miodowych kosmetyków naturalnych, które regenerują, odżywiają, chronią i pielęgnują skórę. 

Pachnący Zakątek to miejsce z różnymi pachnidłami - dla siebie i dla domu.
Zapraszam do obejrzenia twardych perfum tworzonych na bazie wosku pszczelego, aromatycznych woreczków zapachowych i woskowych pachnotek z ziołami i suszem.
Dla wielbicieli kąpieli polecam pachnące ziołowe woreczki kąpielowe, pachnące sole do kąpieli z suszonymi kwiatami oraz muffinki kąpielowe.


* O świecy:


Świeczka o zapachu wiśni, w 100% z naturalnego wosku pszczelego, o wymiarach Ø 6 cm, wysokości 6 cm i wadze 150 gr. Pali się około 18 godzin
.Świeca zdobiona mchem, gałązkami nawłoci, suszonymi listkami, kolorowym piórkiem, papierowymi kwiatami i drewnianą figurką ptaszka. 
Dekoracje pokryłam klejem utwardzającym, dzięki któremu ozdoby są trwałe, nie kruszą się i nie osypują.
Grubość knota oraz średnica świecy są tak dobrane, aby podczas wypalania powstała delikatna ścianka z wosku, chroniąca dekorację przed spaleniem. 






* Moja opinia:

Od zawsze podziwiałam ludzi, którzy z wielką pasją sami tworzyli piękne rzeczy.
Pszczela dolinka właśnie tym podbiła moje serce.
Przejdźmy zatem do recenzji :)
Świeca zdobiona jest różnymi elementami, co dodaje jej uroku.
Gdy odpakowałam świece byłam pod wrażeniem.
Pachnie intensywnie, a jej zapach pozostaje na dłoniach.
Ciekawa, czy zapach będzie, tak samo intensywny podczas palenia od razu wzięłam się za palenie.
Na początku miałam wrażenie, że zapach jest mało wyczuwalny, jednak gdy wyszłam z pokoju na chwilę, a potem wróciłam, poczułam piękny intensywny, ale nie drażniący zapach wiśni, który unosił się w całym pomieszczeniu.
Po zgaszeniu świecy zapach jeszcze przez około 2 godziny był wyczuwalny.
Jestem oczarowana tą świecą i bardzo ciekawa innych zapachów proponowanych przez Pszczelą Dolinkę












You Might Also Like

16 komentarze

  1. Nie dziwię sie że świeczka podbiła Twoje serce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobałaby mi się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo, wolałabym tylko zapach mandarynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta Twoja świeczka. U mnie w domu gości mandarynkowa i też jestem nią oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale perełka! Zwrócę uwagę na Pszczelą dolinkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmmm zapach musi być boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda przepięknie, aż żal palić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wiśniowe zapaszki :) Pięknie wygląda ta świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio często czytam o tej Pszczelej dolince. Zapach wiśni bardzo lubię, więc i świeca by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się wczytałam i już myślałam,że to Ty robisz te cuda :)
    Świeczka świetna, piękna a o perfumach twardych już czytałam. Bardzo podoba mi się idea tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda uwielbiam świece a w szczególności tak ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wygląda, jejku! :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń

Subscribe