Dresslink - bluzka, spodnie, narzutka

23:18

*

Hello!

Dzisiaj  Wam pokaże kolejne zamówienie ze sklepu Dresslink.
Tym razem wybrałam bluzkę, jest ona bardzo wygodna, wykonana z dobrego materiału, który nie gryzie.
Narzutkę, która mi się spodobała, gdy ją tylko zobaczyłam i stwierdziłam, że muszę ją mieć.
Jestem z niej bardzo zadowolona.
Spodnie, które okazały się na mnie za małe i ciasne, ale niestety to moja wina, bo się źle zmierzyłam. 
Szkoda, bo bardzo mi się podobają.



























































































Spodnie: KLIK
Bluzka: KLIK
Narzutka: KLIK

Oczywiście za każdy KLIK będę bardzo wdzięczna. 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. piękne... włosy! uwielbia takie fryzury/ nieład. ta narzutka jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi się to czyta. Takie rozczochrane włoski mam na co dzień, a żeby były piękne to przede mną jeszcze dużo pracy.

      Usuń
  2. Dla mnie bluzeczka najfajniejsza :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że z ciebie taka sama chudzinka jak i ze mnie :) linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna bluzeczka, narzutka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane :) Bardzo ładne ubrania wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa narzutka! poklikałam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. You look great dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/09/back-to-school-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz kochana! bardzo mi się podoba cały ten look :) kliknełam w każdy link,
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe