Sukienka z SheIn

16:21

*

Hello! :)

Dzisiaj pokaże Wam sukienkę, którą wybrałam ze sklepu SheIn.

Na początku miałam kilka propozycji, ale po namowie mojego Mężczyzny w końcu zdecydowałam się na tą, mimo że kolorek nie mój.
W sukience czuje się bardzo dobrze.
Jest ona wykonana z dobrej jakości materiału.
Nie przeraźcie się zdjęć, ponieważ nie potrafię pozować, więc modelka ze mnie żadna :P
































































































































































































Sukienka ---> KLIK

PS: Oczywiście będę bardzo wdzięczna za każdy klik :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Przepiękna sukienka, podoba mi się kolor i krój

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie w niej wyglądasz, świetnie leży ! Oczywiście kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przesadzaj,dobrze wyszłaś :D Szczególnie tam gdzie masz spagetti na twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo podoba się ta sukienka i ślicznie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza, słodka i elegancka, pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy detal w talii i słodki kolor !
    masz cudną figurę i ładne kręcone włosy :)
    zazdroszczę!

    Widzę, że prowadzisz bardzo miły dla oka blog, świetna robota!
    Może zaobserwujemy,by z łatwością do siebie wracać ?
    Daj mi znać a ja szybciutko się odwdzięczę,
    a póki co czekam z niecierpliwością na kolejne recenzje!

    udanego dnia pełnego inspiracji :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Ciebie chudzinka! Sukienka ma piękny pudrowy kolor i śliczny wzór, ale z tyłu troszkę się marszczy. Może to kwestia ułożenia ciała?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta sukienka. W sumie to też nie mój kolor ale jak się patrzy na Ciebie w tej sukience nasuwa mi się jedno słowo "słodko"
    Kliknięte oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna do twojej figury ! świetnie wybralaś :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe