Maxi - Dresslink

20:03

*

Hello! :)

Dzisiaj chce Wam zaprezentować sukienki ze sklepu Dresslink.
Bardzo modne są teraz maxi, czy jesteście nimi zauroczone tak samo jak ja?
Niżej zobaczycie sukienki, które wpadły mi w oko i jedną, która podbiła moje serce!






























             KLIK                                                                                          KLIK



























               KLIK                                                                                      KLIK





i ostatnia, która podbiła moje serce!




KLIK


Spodobała Wam się któraś z nich? :)

PS: za każdy klik będę bardzo wdzięczna.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. dla mnie miętowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Mi spodobała się ta z organzy :) piękna choć długich sukienek nie noszę wolę takie do kolan ;)
    Poklikane oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia cudowna <3 poklikałam w linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miętowa i ostatnia najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 2 <3
    Myślę nad jakąś,ale ja niska jestem i w takiej długiej to już całkiem wyglądałabym jak krasnal :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam we wszystkie linki :) ładne sukienki :)
    Kochana poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście ? Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. och wszystkie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Suknie dech zapierają :) Bardzo romantyczny styl. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są piękne, ale mnie wpadła w oko ta ostatnia :)
    PS Na moim gryzoniowym blogu ruszyło rozdanie, w którym można wygrać śliczne dekoracje do domu, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety coraz bardziej "odchodzimy" od maxi sukienek, na studniówkach nawet same mini :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jest ta ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza i czwarta piękne <3 Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe