Nicole - NR 088

07:58

*

Hello! :)

Dzisiaj mam dla Was recenzje perfum Nicole NR 88






























* Od Producenta:

Nicole 088 (grupa: zmysłowe): migdały, mech, wanilia, kminek pospolity, jaśmin, palisander.











* Moja opinia:

Zapach NR 088 jest odpowiednikiem Hypnotic Poison.
Pachnie niemalże identycznie, jest słodki, zmysłowy, bardzo kobiecy i długotrwały.
Intensywny, ale nie drażniący.
Pięknie pachnie migdałami, wanilią i mchem.
Idealny na letnie wieczory, jak i te gdy atmosfera gęstnieje.. :)
Zapach jest cudowny w swej kuszącej słodyczy.
Jestem w nim zakochana do granic możliwości.
 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Polubiłam perfumy tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wanilię w perfumach, nicole ma fantastyczne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ich zapach 138 i lubię, ale ten byłby za mocny ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie słodkim zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz i taki zapach bym chciała :) Mój niestety nie do końca pachnie tak jak myślałam,brakuje mi tej słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój przetestowany i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe