Romwe - Ogrodniczki

00:03

*

Hello! :)

Dzisiaj Wam pokaże ogrodniczki, które wybrałam ze sklepu Romwe
Przeglądając ofertę sklepu w oko wpadły mi długie ogrodniczki, ale niestety nie było mojego rozmiaru.
Po dłuższych namysłach doszłam do wniosku, że mam bardzo mało krótkich spodenek, a ogrodniczek wcale, więc wybrałam krótkie ogrodniczki.
Na początku, gdy otworzyłam przesyłkę pomyślałam, że ogrodniczki będą za duże, a przecież wzięłam najmniejszy rozmiar.
Gdy je przymierzyłam moje obawy minęły :)
Są tylko troszkę luźne - co widać, ale wcale mi to nie przeszkadza.
Przynajmniej, gdy się schylę nie uciskają i nie ocierają mnie :)













































Ogrodniczki - KLIK



You Might Also Like

9 komentarze

  1. Bardzo fajne ogrodniczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy chodziłam do podstawówki była moda na ogrodniczki, miałam ich powyżej uszu i już chyba nigdy do nich nie wrócę. Jednak u kogoś nadal mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jakiś czas temu na vinted wpadły w oko właśnie długie, ale ktoś mi je sprzątnął sprzed nosa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są , kliknięte :) Ja mam długie ogrodniczki ,zachciało mi się w tamtym roku.I właśnie tak strasznie piją w krocze kiedy się schylam,że rzadko je noszę :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe