Yves Rocher - Hydra Vegetal

16:17

*

Hello! :)

Dzisiaj mam dla Was recenzje maseczki nawilżającej od Yves Rocher, czy spisała się u mnie? przekonacie się czytając dalej.

* Od producenta:

Lekka, świeża konsystencja zapewnia dogłębne nawilżenie skóry.

Efekt: 
skóra jest głęboko, intensywnie nawilżona, świeża i promienna.

Działanie: 
- intensywnie i długotrwale nawilża skórę
- uzupełniająca kuracja odwodnionej skór

Sposób użycia:
2 razy w tygodniu na perfekcyjnie oczyszczoną skórę, pozostawiać na 5 min. i usunąć pozostałości.





































































* Moja opinia:

Maseczka znajduje się w miękkiej, przyjaznej dla oka tubce o pojemności 75ml.
Zamknięcie jest typu klik, dzięki czemu nie ma problemu z jej wydobyciem.
Konsystencja jest kremowo - żelowa.
Zapach, jak dla mnie pachnie kruchymi ciastkami z  cukrem, ale bardziej przypomina mi zapach starszej Pani.
Jest on dla mnie bardzo uciążliwy.
Jeśli chodzi o działanie, to nie zauważyłam aby maseczka nawilżała skórę, jednak czułam efekt ściągania.
Maseczka żadnych większych szkód mi nie zrobiła, ale efekt ściągania i sam zapach mnie do niej zniechęciły.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. dobrze że jej nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach starszej pani absolutnie dyskwalifikuje ten kosmetyk! Chociaż... myszy lubią staruszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat szukam czegoś mega nawilżającego :) Szybko zużywam tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale taki zapach by mnie odrzucal..
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szkoda, że zapach jest taki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno można się bez niej obyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam I nie lubiłam; )

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że pachnie tak słabo i w sumie większych efektów też nie daję :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe