Dresslink - bluza i kurtka

01:17

*

Hello! Zacznę od tego, że miałam inny pomysł na zdjęcia, ale niestety się nie udało, więc trzeba się cieszy z tego co jest.

Pokaże Wam moje zamówienie ze sklepu Dresslink.
Zamówiłam białą bluzę z koronkowym motywem, który dodaje jej uroku.
Bluza jest wygodna i nie gryzie, a koronka nie odchodzi.
Kurtkę, gdy ją zobaczyłam, od razu chciałam ją mieć.
Jestem z niej bardzo zadowolona, mimo że jest za duża, ale jak przytyje (a mam taką nadzieje :) ) będzie lepiej leżeć.
Idealna na deszczowe dni.








































Bluza: KLIK
Kurtka: KLIK


 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Bluza bardzo mi się podoba; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest rewelacyjna, uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka, nie ukrywaj się przed nami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie nie chce pokazywać swojej twarzy, ale kto wie.. może się to zmieni :)

      Usuń
    2. My Myszy też incognito, jest tylko jedno nasze zdjęcie na blogu... Może dwa :)

      Usuń
  4. Kurtka jest świetna :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka mi się bardzo podoba :) Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam podobną kurtkę,ale jednak się nie zdecydowałam. Poklikałam :)
    Na moim blogu nominowałam Cię do kilku odpowiedzi w TAGu "Złote myśli czyli wersja dla blogerów" mam nadzieję,że odpowiesz na moje pytania,abym mogła Cię lepiej poznać :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenakla.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kurtka, ale wolałabym bez aplikacji tylnej.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe