Koszulka i spodnie - Romwe

20:18

*

Hello! 

Dzisiaj Wam pokaże kolejne zamówienie ze sklepu Romwe.
Tym razem zamówiłam koszulkę z napisem NIRVANA - bardzo lubię ten zespół.
Z tej koszulki bardzo się cieszę, jest wygodna i nie gryzie.
Mimo, że mam ją za dużą nie przeszkadza mi to, bo czasem lubię w luźniejszych rzeczach chodzić.
"Potargane" spodnie są z naciągającego się materiału i bardzo wygodne.
Zdjęcia niestety mam tylko dwa, bo resztę gdzieś zapodziałam :( 








































Koszulka: KLIK
Spodnie: KLIK



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Widzę, że ubrania lubimy różne, ale zespoły podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie są w moim stylu ale Ty świetnie wyglądasz. Wszystko poklikane oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie fajne, choć ja bym ich na codzień nie nosiła; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię Nirvane :). A zestawienie całkiem fajne, luźne i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna luźna stylizacja :) nie zakrywaj buzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane :) Fajnie, luźno i stylowo. Koszulka super :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe