Moja lista życzeń - Dresslink

12:45

*

Hello!
Jako, że pogoda coraz to chłodniejsza, to dzisiaj Wam pokaże bardziej cieplejsze propozycje ze sklepu Dresslink, które mnie zaciekawiły.
Zapraszam:



1. Świetna kurtka. Wzór czaszki bardzo mi się podoba i jest w moim stylu 

KLIK






















2. Sweter w gwiazdy, jest po prostu piękny! ale niestety wyprzedany :(

KLIK




3. Biała bluza w niej bardzo podoba mi się koronkowy motyw

KLIK






















Spodobało Wam się coś? :)


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ostatnia bluza jest piękna, choć nie przepadam za sportowymi ubraniami... ta mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza z koronką wygląda super :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi najbardziej podoba się bluza z koronką
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe