Romwe - bluza i kombinezon

23:32

*

Hello!

Dzisiaj pora na moje zamówienie z Romwe.
Ostatnio mam obsesje na punkcie czarnego koloru, więc zamówiłam czarną bluzę z napisem COMME des FUCKDOWN * który mi się spodobał.
Materiał bluzy jest bardzo miły i ciepły. 
Żałuje tylko, że nie wzięłam większego rozmiaru.




































I kombinezon, który widziałam u kilku osób.
Jego wzór tak mi się spodobał, że chciałam go mieć.
Zdjęć w kombinezonie nie miał mi kto zrobić, więc wykorzystałam sytuacje będąc na zakupach i zdjęcia są.. w przymierzalni, ale są :)









































































































Bluza: KLIK
Kombinezon: KLIK


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Kombinezon bardzo mi się spodobał; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluza, ja też bardzo lubię czarny kolor i sporo ciuchów mam w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kombinezon jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię kombinezonów, bo są niepraktyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe