Romwe - Koszula i Sukienka

13:01

*

Hello!

Dzisiaj Wam pokaże moje zamówienie z Romwe.
Tym razem wybrałam koszule w kolibry i białą sukienkę.
Koszula jest bardzo wygodna i wykonana z dobrego materiału. 
Nie znalazłam nigdzie odstających nitek.
Sukienka jest bardzo zwiewna ma pod spodem halkę, dzięki której nic nie prześwituje.

















































































































Koszula: KLIK
Sukienka: KLIK
Spodnie Dresslink KLIK

You Might Also Like

13 komentarze

  1. I sukienka i bluzka fajne.Bluzkę już gdzieś widziałam i też ją chwalono :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka wygląda bardzo zwiewnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną sukienkę z H&M

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, ciuszki bardzo fajne ale ten ogród przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz zjawiskowo! przepięknie
    poklikałam, mogłabyś kliknąc u mnie w ten link: goo.gl/XKJRrE
    i w tym poście? http://www.fashionelja.pl/2015/08/pastel-jumpsuit.html
    zapraszam też na najnowszy post :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula bardzo mi się podoba. Szukałam takiej na lato, ale jakoś nigdzie nie było...

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam w linki, fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się szczególnie koszula.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna koszula
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula i sukienka fajne :) Takie delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow, jaka śliczna koszula :3 Kliknęłam :)
    Mogę prosić również o kliknięcie?
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/2015/09/be-brave-never-give-up.html

    OdpowiedzUsuń

Subscribe