Liebster Blog Award 2015

21:14

*

Hello! :) 
Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na pytania dziewczyn :)
Jako, że komputer nadal nie chce ze mną współpracować i ciągle się zacina, to odpowiem każdej z Was na 3 pytania :)









Pytania od Emilki KLIK

1. Złota rybka chce spełnić Twoje życzenie ale tylko jedno, co by to było?
Odp: Moim życzeniem jest aby wszystko szło po mojej myśli :)

2.Gdybyś mogła mieć jedną super moc co by nią było?
Odp: Czytanie w myślach :D

3. Co Cie najbardziej wkurza w Twoim zachowaniu? ;-)
Odp: Hehe dość trudne pytanie.. Myślę, że moja upartość :D bo czasem powinnam zluzować majty (tak, jak było w jednym ze skeczów mojego ulubionego kabaretu ;) ) a mimo to nadal się upieram :)


Pytania Od Kasi KLIK

1. Co ci daje najwięcej radości w życiu?
Odp: Wspólnie spędzony czas z moim mężczyzną :D

2. Wakacje w kraju czy zagranicą? 
Odp: Nie ważne, gdzie. Ważne z kim ;)

3. Gdybyś miała być postacią z bajki to jaką?
Odp: Prosiaczkiem :D nie pytajcie czemu :D


Pytania Od Eweliny KLIK

1. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Odp: Gumisie i Smerfy :)

2. Twoje motto życiowe?
Odp: "Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz - z wzajemnością"

3. Opisz siebie w 3 słowach.
Odp: Hehe ciężko w 3 słowach.. ale spróbuje :)
- Racjonalistka
- Mająca swoje zdanie
- I czasem jestem zmierzluchem, ale zmierzluszki są przecież takie kochane :D 


Pytania od Magdy KLIK

1. Co lubisz najbardziej kupować? (jeśli oczywiście lubisz robić zakupy ;)

Odp: Ja należę do osób, które nie lubią chodzić na zakupy :)

2. Czy masz jakiegoś ulubionego czytelnika czy wszystkich traktujesz na równo?
Odp:  Raczej staram się każdego traktować równo. Chyba, że ktoś zajdzie mi za skórę, ale to już inna bajka ;)

3.Kim się inspirujesz?
Odp: Nikim

Wszystkich, którzy mają ochotę wziąć udział w zabawie zapraszam do odpowiedzi na powyższe pytania :)


 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. No można się trochę o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne to życzenie do złotej rybki:) motto życiowe też mi sie podoba staram sie je realizować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała umieć czytać w myślach :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe