Neutral - body lotion

21:59

*

Hello! 
Dzisiaj mam mam dla Was recenzje balsamu do ciała.


* Od Producenta:

Stworzony specjalnie dla wrażliwej skóry.
Przetestowany dermatologicznie.
0% parabenów.
0%  barwników.
0% kompozycji zapachowej.
Balsam do ciała zawiera, jako składniki nawilżające i pielęgnujące:
glicerynę, olejek jojoba, i masło Shea.
Odpowiedni do codziennego stosowania na całe ciało.




























* Moja Opinia:


Balsam znajduje się w plastikowej butelce z zamknięciem typu klik o pojemności 250ml.
Ma niezbyt gęstą konsystencje i biały kolor.
Są problemy z jego rozprowadzeniem.
Potrzebuje dłuższej chwili aby wchłonąć, pozostawia tłusty film, który mnie bardzo denerwuje.
Efekt nawilżenia i wygładzenia dość długo utrzymuje się na skórze.
Jeśli chodzi o zapach.. wyczuwam żywice, co mnie bardzo drażni i mi nie pasuje.
Mimo zapachu balsam jest godny polecenia, bo spełnia swoją rolę.



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Produkty tej marki jakoś nie specjalnie mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj szkoda, że nie rozprowadza się z łatwością ale czasami są takie tępe kosmetyki. i ten zapach... ja go akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale nie lubię takich ciężkich balsamów, wolę zdecydowanie lekkie i szybko wchłaniające się.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń

Subscribe