Piernikowy żel do mycia ciała + przegląd SheIn

12:57

*

Hello! 
Dawno nie było żadnej recenzji, więc pora by to nadrobić.
Mam dla Was recenzje piernikowego żelu do mycia ciała.


* Od producenta:

Piernikowy żel do mycia ciała.
Słodka uczta dla ciała i zmysłów!
Wyjątkowy kosmetyk o aksamitnej konsystencji i wspaniałym korzennym zapachu został stworzony do mycia i pielęgnacji ciała, dla osób, które dbają o zdrowy wygląd skóry i lubią pozwalać sobie na chwile przyjemności.
Specjalnie opracowana receptura doskonale oczyszcza i nawilża ciało.
Regularne stosowanie Piernikowego żelu do mycia ciała zapewnia uczucie wypielęgnowanej i jedwabiście gładkiej skóry, a wyjątkowo aromatyczny, rozkosznie słodki zapach relaksuje i odpręża zapewniając dobry nastrój.
Sposób użycia: niewielką ilość żelu nanieść na zwilżoną skórę, spienić, spłukać wodą.








































































* Moja opinia:

Bardzo lubię pierniczki, więc myślałam, że ten żel to będzie strzał w 10tkę.. ale czy tak było? przekonacie się czytając dalej.
Żel znajduje się w plastikowej,  poręcznej i łatwo przylegającej do ręki butelce o pojemności 200ml.
Konsystencja żelowa, lekkiego bursztynowego koloru.
Pieni się i oczyszcza bardzo dobrze.
Zapach.. do zapachu piernika daleko! pachnie sztucznie i  krótko utrzymuje się na ciele - całe szczęście. 
Strasznie drażni mój nos, pomimo że zapach krótko się utrzymuje musiałam się po raz 2 umyć. 
Podsumowując z powodu sztucznego, drażniącego zapachu żel nie zagrzał długo u mnie miejsca.




________________________________________
________________________
__________






SheIn przegląd:









1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK



You Might Also Like

10 komentarze

  1. Chętnie bym używała takiego żelu ;)
    Super futerko
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, będzie idealny na święta!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że zapach taki kiepski,bo bym się może skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ich cynamon z toffi i zapach też był bardzo mocny o sztuczny ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze nie pachnie piernikami. Uwielbiam ten zapach, chociaż samych pierników nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że bubel, bo takim piernikiem chetnie bym sie umyła pod warunkiem ze pachnial by piernikiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że zapach nie jest piernikowy,

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapachy z tej firmy, sa takie smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam :)
    Zapachy Farmony lubię, ale wszystkich nie znam. Opakowanie z piernikami kusi, więc żałuję, że zapach jest sztuczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, ze ten żel nie pachnie jak powinien bo już chciałam go sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe