Romwe - narzutka i sweter

23:31

*

Hello!
Dzisiaj pora by pokazać Wam zamówienie z Romwe, które dotarło do mnie w zeszłym tygodniu.
Zdjęcia są domowe, miały być robione na dworze, ale niestety nadal jestem chora i poparzyłam sobie stopę co mi trochę uniemożliwia chodzenie :( 

Zamówiłam narzutkę w czaszki z bardzo dobrego, nie gryzącego i ciepłego materiału.
Jest wygodna i dobrze wykonana. 
Czuje się w niej świetnie.
























:D





























































Sweterek, który też przypadł mi do gustu.
Żałuje tylko, że nie było mniejszych rozmiarów, bo jest na mnie trochę za duży (mimo, że lubię luźniejsze sweterki to miałam nadzieję, że ten będzie idealnie przylegał)
ale ogólnie jestem zadowolona.

























You Might Also Like

13 komentarze

  1. Spodobała mi się ta narzutka, fajne ma wzorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek mi się podoba, klik - 14,67$, 21,33$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy sweterek, lubię takie :)) Pozdrawiam Cię kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jak najbardziej w moim stylu :) fajny post :) w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sweterek.
    Oczywiście kliki poszły jak zawsze ;)
    Zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie rzeczy śliczne, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek mi się podoba, narzutka nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Narzutka mi się podoba, ale wybrałabym inny wzór. Sweterek też świetny.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe