Romwe - sweter i płaszcz + Przegląd Dresslink

17:33

*

Hello!
Dzisiaj pora by pokazać Wam zamówienie z Romwe, które dotarło do mnie w zeszłym tygodniu.
Niestety pogoda deszczowa i nie ma kiedy zrobić zdjęć na dworze, więc są typowo domowe.

Tym razem zamówiłam sweterek, który jest bardzo dobrze wykonany i ciepły.
Troszkę mnie drażni, że gryzie mnie koło dekoltu, ale mimo to bardzo go lubię.



KLIK


Niebieski płaszczyk - zawsze mi się taki marzył :)
Bardzo przyjemnie mi się go nosi.
Miałam obawy odnośnie rękawów, czy nie będą za krótkie.
Ostatnimi czasy ciężko mi dopasować sweterek, kurtkę czy płaszcz, tak aby rękawy były dobre, ale udało się - są idealne! :)





KLIK


________________________________________________
__________________________
_____________


Dresslink:




Ubranko na butelkę KLIK




Spódniczka KLIK




































Kocia czapka KLIK







































Komin KLIK





































Rękawiczki KLIK






































Sukienka KLIK





































Podoba Wam się coś? 
Oczywiście za każdy KLIK będę bardzo wdzięczna :)


 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ostatnia sukienka śliczna, w moim stylu :)) Chcę! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny płaszczyk, poklikałam. klikniesz też u mnie?
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam czasami problem z rękawami. Jakieś takie długie ręce mam ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym taki szary płaszczyk :) kliknęłam we wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko kliknięte :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobał mi się ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe