SheIn - Multicolor Geometric Print Loose Cardigan

08:23

*

Hello! Dzisiaj pokaże Wam moje zamówienie z SheIn.
Zamówiłam sweterek, który okazał się dla mnie idealny!
Mimo, że jest za duży (rozmiar uniwersalny) wcale mi to nie przeszkadza.
Bardzo lubię takie luźniejsze okrycia, bo mogę się nimi owinąć i jest mi jeszcze cieplej :)
Sweterek jest bardzo ciepły i ma przepiękny wzór w żywe kolory, dzięki czemu jeszcze chętniej w nim chodzę.












































































































































KLIK


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Śliczny jest ten sweterek ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek, podobaja mi się takie wzory, są idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna z klasą jak zawsze :) Podoba mi się!KLIK


    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny. Ma bardzo ładny wzór, piękny i idealny na jesień.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe