Kusząco z Kris Line

22:49

*

Hello!

Jak tam u Was po świętach? brzuszki pełne? prezenty trafione? :)
Dzisiaj mam dla Was recenzje pięknej bielizny od Kris Line




* O Firmie:

Wyroby firmy Kris Line postrzegane są zarówno na rynku krajowym jak również na rynkach zagranicznych, jako wygodne, pełne finezji i zmysłowości, przeznaczone dla bezwzględnie każdej grupy wiekowej płci pięknej.
Produkcję swoją firma nasza opiera na najnowszych trendach mody światowej. 
By sprostać wysokim wymaganiom jakościowym wyroby Kris Line produkowane są z wysokiej klasy koronek, haftów, tiuli i dzianin przy wykorzystaniu najnowszych urządzeń szwalniczych, na których pracuje wyszkolona kadra pracowników. 
Co roku projektantki opracowują nowe wzory, nowe rozwiązania lub kolorystykę dostosowując wszystko do najnowszych trendów mody i różnych zapotrzebowań klientów.
Kris Line produkuje biustonosze push-up, półusztywniane i miękkie, duże miseczki do małych obwodów z szerokimi ramiączkami, dzięki czemu nie wcinają się w ramię, gorsety, body (w tym również body modelujące sylwetkę), peniuary, pasy do pończoch, podwiązki, seksowne haleczki na specjalny wieczór, stringi, stringo-szorty, figi (w tym też modelujące sylwetkę). 
Wszystko pełne wdzięku i wyrafinowanej elegancji by każda kobieta czuła się wygodnie a przede wszystkim kobieco.
























































































































* Moja opinia:

Od zawsze miałam kłopot z dobraniem bielizny.
W tej kwestii jestem bardzo wybredna i w poszukiwaniu tej idealnej, która ma to "coś" potrafię godzinami buszować po sklepach.. czasem z marnym skutkiem.
Gdy dotarł do mnie model bielizny Alexis od Kris Line byłam w niebo wzięta!
Piękna, zmysłowa z koronkowymi dodatkami.. o malinowym kolorku.. po prostu idealna dla mnie!
Bielizna jest doprecyzowana w każdym calu!
Szyta jest z wysokiej klasy materiału, który nie gryzie i świetnie przylega do ciała.
Kolejnym plusem jest to, że bielizna nie farbuje i nie deformuje się po praniu.
Podsumowując z kompletu jestem bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę polecić zakupy w Kris Line



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Śliczna bielizna :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bielizna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bielizna :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna bielizna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bielizna
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, śliczna bielizna :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe