Lista życzeń Newchic i SheIn

21:18

*

Hello!

Staram się nadrobić zaległości blogowe, dlatego dzisiaj pokaże Wam listę życzeń z Newchic i SheIn


Najpierw kilka perełek, które mi wpadły w oko z Newchic
Bluzkę, sweterek i szczotkę zamówiłam, więc z niecierpliwością czekam aż do mnie dojdą :)


















1. Elegancka bluzka KLIK

2. Uroczy sweterek KLIK




































 3. Piękna kurteczka KLIK






4. Szczotka, która przypomina tangle teezer - jestem jej bardzo ciekawa KLIK






SheIn lista życzeń:



























1. Bluzka KLIK
 
2. Spodnie KLIK





3. Płaszczyk KLIK

4. Sukienka KLIK


Spodobało Wam się coś? :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Kochana, bardzo fajna ta sukienka z SheIn - wszystko poklikane, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko kliknięte :]

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia, ja mam 3 oryginalne tangle teezery kompakt, klasyk i szczotkę do modelowania

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podba mi się kurtka w kwiaty i koszula z kotkami :)
    szczęśliwego Nowego Roku
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczotka mnie ciekawi
    piekne rzeczy wybrał;aś

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula z kotami bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka pierwsza...mmm. Ja mam jakąś mania na białe bluzeczki z dodatkiem koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuszki, oczywiście wszystko kliknięte, klikniesz też u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej wpadł mi w oko płaszczyk i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SWETEREK z SOWĄ bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe