Zamówienie Dresslink i Romwe

22:42

*

Hello! Dzisiaj pokaże Wam moje zamówienia z Dresslink i Romwe


Z Dresslink zamówiłam Sukienkę, której niestety nie wyprasowałam.. musicie wybaczyć, bo żelazko mi się zepsuło :(
Sukienka jest bardzo wygodna, elegancka i dobrze wykonana.
Miałam mały problem, gdy chciałam ją założyć..
Nie zauważyłam zamka, a guzikom się do końca nie przyjrzałam i myślałam, że po prostu są przyszyte i stanowią element ozdoby.
Gdy sukienkę próbowałam założyć na siebie i... zaklinowałam się! moja reakcja była bezcenna :D
w końcu zaczęłam się zastanawiać czemu tak jest.. znalazłam zamek i odkryłam, że guziki się odpina.. :D
W każdym razie sukienka bardzo mi przypadła do gustu.

























KLIK

Czapkę, komin i rękawiczki, które są w kolorze czarnym bo niestety nie było już odpowiedniego koloru abym mogła dopasować do kompletu.
Cały zestaw jest po prostu świetny! 
Jednak najbardziej mnie cieszy czapka z kocimi uszkami jest bardzo ciepła i wzbudza zainteresowanie innych :)


























































































Czapka KLIK
Komin KLIK
Rękawiczki KLIK

Ostatnią rzeczą, którą zamówiłam jest ubranko na butelkę :D
Dzięki czemu butelka wygląda bardzo oryginalnie i świetnie się nadaje, aby ubrać nim np. butelkę z winem i podarować komuś w prezencie :)




































KLIK


Z Romwe zamówiłam narzutkę, na którą już od dłuższego czasu "chorowałam"
i w końcu ją mam! :D bardzo dobrze leży i pasuje do wielu rzeczy.
Spódnice, gdybym była troszkę grubsza to byłabym w 100% z niej zadowolona, bo wtedy leżałaby idealnie..


























Narzutka KLIK
Spódnica KLIK



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Bardzo lubię frędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się sukienka :D Kochana wsio kliknięte :]

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka wygląda na Tobie super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy :) Tą narzutkę też mam i lubię. Poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ubranko na butelkę jest super
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta narzutka z frędzlami :D Muszę kupić podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz. Super ciuszki, wszystko poklikane
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. to ubranko na butelkę w świątecznym klimacie podoba mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam czapę z uszami no i rękawiczki, tylko że w innym kolorze
    noo lipa trochę z tą spódnicą, bo jednak nie powinna prześwitywać

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka ma piękne wycięcie na plecach!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe