Zamówienie Romwe i SheIn

23:51

*

Witajcie, dawno nie pisałam..
Internet mi szwankuje, jarzy jakby chciał a nie umiał :(
Posta piszę już 3 raz, więc mam nadzieję, że teraz uda mi się go opublikować.

Dzisiaj pokaże Wam co tym razem zamówiłam z Romwe i SheIn.


Romwe:

Sukienka wykonana jest z poliestru, zdobi ją zamek - według mnie dodaje jej uroku.
Nie mam się czego doczepić, bo materiał jest bardzo wygodny i przyjemnie się go nosi.

KLIK



















Płaszczyk, który okazał się za duży na mnie mimo, że wzięłam rozmiar S
mimo to bardzo go lubię i w cieplejsze dni będę w nim chodzić.
Kolor jest jaśniejszy niż na zdjęciach w sklepie, a szkoda.
Na zdjęciu jest bez paska, bo gdzieś go zapodziałam :P

KLIK



















Z SheIn zamówiłam piękną burgundową sukienkę, na której widok oczy mi się zaświeciły i postanowiłam, że chcę ją mieć.
W tym przypadku, również wybrałam rozmiar S i sukienka okazała się sporo za duża i za długa..
Myślę, że uśmiechnę się do kogoś i mi ją przerobi :D

KLIK







Zdjęcia były robione starym kalkulatorem, więc wybaczcie za jakość.. 



You Might Also Like

11 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się pierwsza sukienka. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jak tylko spojrzałam skojarzyła mi sie ze skórą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, szczególnie spodobała mi się ta pierwsza sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie ta ostatnia sukienka ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ta burgundowa sukienka może być piękna gdy zostanie już zmniejszona

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się żaden ciuszek nie podoba. Wyglądają całkowicie inaczej, niż na zdjęciach w sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wszystko kliknięte :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubrania nie w moim stylu ale kliknęłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śniegu po nerki, udanej pasterki, prezentów moc, miłości co noc, smacznego bigosu, gwiazdki z kosmosu oraz tyle radości ile karp ma ości. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia życzy...Zebra :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że ta burgundowa sukienka na Ciebie za duża bo piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta pierwsza sukienka :) poklikałam.
    jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Subscribe