Diagnosis - szampon i serum przeciw wypadaniu włosów

19:10

*

Witajcie, dawno nie pisałam, bo miałam problemy z internetem, więc pora by to nadrobić :)

Dzisiaj mam dla Was recenzje szamponu przeciw wypadaniu włosów i serum przeciw wypadaniu włosów Firmy Dermastic, które możecie kupić w Diagnosis



* Szampon przeciw wypadaniu włosów:

Specjalistyczny Szampon przeciw wypadaniu włosów został opracowany dla kobiet i mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów. 
Składniki odżywcze kompleksu BaicapilTM (kiełki soi i pszenicy bogate w cukry, tarczyca bajkalska, arginina) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem dzięki czemu wydłużają fazę anangenową wzrostu włosów. 
BaicapilTM dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość. 
Skuteczność kompleksu BaicapilTM została potwierdzona badaniami in vitro, in vivo przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną.

Sposób użycia: 

Nanieś szampon na mokre włosy, a następnie intensywnie masuj okrężnymi ruchami do wytworzenia piany. Po umyciu włosów spłucz ciepłą wodą. 
W celu uzyskania lepszego efektu wzmocnienia włosów zaleca się stosowanie Szamponu z Serum oraz Plastrami przeciw wypadaniu włosów Dermastic.

Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Propylene Glycol, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Polyquaternium-10, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Gluconolactone, Aloe Barbadensis Leaf Juice.





































* Serum przeciw wypadaniu włosów:

Silnie skoncentrowane Serum przeciw wypadaniu włosów zostało opracowane dla kobiet i mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów. 
Składniki odżywcze kompleksu BaicapilTM (kiełki soi i pszenicy bogate w cukry, tarczyca bajkalska, arginina) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem dzięki czemu wydłużają fazę anangenową wzrostu włosów.
BaicapilTM dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość. 
Skuteczność kompleksu BaicapilTM została potwierdzona badaniami in vitro, in vivo przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną.

Sposób użycia:

Stosować serum dwa razy dziennie na wilgotne lub suche włosy. 
Po aplikacji (5 – 10 dawek) dokładnie wmasować w skórę głowy. 
Nie spłukiwać. 
Serum należy stosować przez co najmniej 3 miesiące. 
Nie jest tłuste, nie skleja włosów.

Skład:

Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Polyquaternium-10, Amodimethicone, Trideceth-12, Cetrimonium Chloride, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.





































 * Moja Opinia:

Szampon, jak i serum znajduje się w plastikowych poręcznych butelkach.
Szampon o pojemności 200ml.
Serum 100ml.
Szampon ma bardzo delikatny, praktycznie niewyczuwalny zapach i dość gęstą, przezroczystą konsystencje.
Wystarczy mała ilość by umyć włosy, bo szampon bardzo dobrze się pieni.
Trochę mnie irytuje fakt, że za każdym razem po jego użyciu włosy są inne.
Jednego razu są miękkie i dobrze się układają, innym razem ciężko mi je ułożyć i są posklejane.
Serum, również ma bardzo delikatny, praktycznie nie wyczuwalny zapach.
Aplikowałam je na wilgotne, jak i suche włosy i za każdym razem był ten sam efekt.
Włosy się puszyły i elektryzowały.
Jednak najważniejszy jest efekt końcowy stosowanych produktów.
Oba produkty stosowałam ponad miesiąc i zdążyłam zauważyć znaczną poprawę.
Włosy praktycznie wcale nie wypadają, a pamiętam jak jeszcze nie tak dawno byłam bliska płaczu, gdy traciłam włosy garściami..
Z czystym sumieniem mogę polecić oba produkty osobom borykającym się z wypadaniem włosów.









You Might Also Like

6 komentarze

  1. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami, ale przydałoby mi się coś takiego na wypadanie włosów, bo też zdarza się że wypadają mi ich spore ilości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nic nie miałam tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że produkty były tak skuteczne, że włosy przestały wypadać. Chyba kiedyś się skuszę w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że produkty były tak skuteczne, że włosy przestały wypadać. Chyba kiedyś się skuszę w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że serum się u Ciebie sprawdziło, korzystnie wpłynęło na włosy i zmniejszyło ich wypadanie

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda - SZAMPON jest niezwykłą "zagadką" - za każdym razem inaczej wpływa na włosy - bardzo mnie,to irytowało podczas jego użytkowania.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe