Newchic i SheIn

22:07

*

Witajcie w zeszłym tygodniu dotarły do mnie dwie paczuszki jedna z Newchic druga z SheIn.
Dzisiaj pokaże Wam ich zawartość :)


* Newchic

Szczotka przypominająca Tangle teezer

KLIK

Jestem z niej bardzo zadowolona! 
Nie wyrywa i nie szarpie włosów, bardzo dobrze je rozczesuje i przyjemnie mizia skórę głowy.





























Sweterek z sową

KLIK

Jest bardzo wygodny i nie gryzie, a sowa dodaje mu uroku!
Właśnie ze względu na sowę nie mogłam się mu oprzeć :D





Koronkowa bluzka

KLIK

Niestety nie do końca jestem z niej zadowolona.
Myślałam, że będzie trochę inaczej wyglądać.. w dodatku rękawy okazały się trochę za krótkie :(


__________________________________________
____________________________
_______________


* SheIn

Zamówiłam przepiękną koronkową sukienkę.
Jestem nią oczarowana!
Sukienka idealnie leży i pięknie się prezentuje.
Jedynym jej minusem są problemy z zamkiem..
Materiał jest tak podszyty, że robią się zgrubienia co utrudnia zapięcie i rozpięcie sukienki. 

KLIK










































You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetne rzeczy - sweterek z sową najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka. Poklikane

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdziwą TT mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna ta sukienka z koronką z shein

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka koronkowa urocza , sowa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kompakt TT ale bardziej lubię klasyka. woja szczotka wygląda jak oryginał

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że z większości produktów jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek z sową jest uroczy! ;) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe