ROMWE - Kurtka i sukienka

22:14

*

Hello!
Dzisiaj pokaże Wam zamówienie z Romwe

Zamówiłam piękną kurteczkę.
Jest bardzo ciepła, miękka i wygodna :) 
Szkoda, że rękawy są trochę za krótkie.. wcale bym się nie obraziła, gdyby były dłuższe :)
W kurtce bardzo podobają mi się długie kieszenie, bo zawsze w nich coś trzymam :D

KLIK































Do tej pory nie miałam czerwonej sukienki, więc zamówiłam taką w Romwe.
Jest wygodna i wykonana z gładkiego materiału, który nie gryzie.
Żałuje tylko, że nie jest ciut dłuższa :)

KLIK

























You Might Also Like

12 komentarze

  1. ładnie prezentuje się ta czerwone sukienka :) linki oczywiście kliknięte, miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaje się, że mamy takie same kurtki tylko ja mam czarną :D
    A sukienka elegancka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest mega ale i sukieneczka niczego sobie :) Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez czekam na taką karteczkę tylko czarną ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kutka wygląda naprawdę ładnie :) Lubię takie ciepłe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na więcej postów wszelakich :) A kurtka bardzo milusia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukieneczka, kurtka z resztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ciuszki :) PS. Zapraszam do mnie na urodzinowe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, szczególnie sukienka <3
    Ja czekam właśnie na paczuszkę z tego sklepu, zamówiłam sobie płaszczyk i bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka. ;] Mam kilka czerwonych i nie żałuję zakupu żadnej z nich.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe