Wholesalebuying

23:44

*

Witajcie! 
Dzisiaj pokaże Wam zamówienie z Wholesalebuying


Elegancka bluzeczka z pięknym wzorem, który dodaje uroku.
Bluzka jest bardzo wygodna i dobrze wykonana.

KLIK































Pończochy, które uwielbiam! :D

KLIK































Fikuśna bielizna :D 
Nie pokaże Wam jej na sobie, bo za dużo widać :)
Jedynym minusem jest to, że okazała się na mnie trochę za duża (pod pachami odstaje) 

KLIK


















































Świecące różyczki, które mi posłużą do dekoracji

KLIK
























Naklejki na paznokcie. 
Niestety nie pokaże Wam ich na paznokciach, bo w chwili obecnej moje paznokcie muszą odpocząć od zdobień. 

KLIK
























You Might Also Like

15 komentarze

  1. Fajne nowości, ta bluzeczka ma przepiękny wzór

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze wszystkich tych przedmiotów podobają mi się różyczki, choć ja postawiłabym na inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyjesz i będzie się prezentowała tak jak powinna,szkoda że się nie pokażesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Pończochy są super, chciałam zamówić sobie te róże ale wahałam się a teraz mnie przekonałaś. Coś pięknego. na Twoim zdjęciu róże wyglądają lepiej niż na stronie sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. różyczki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości, różyczki super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka i różyczki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne są te różyczki :) poklikane
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świece są bajeczne, a pończoszki sexi;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe