3G Magnetic Perfume - Alien

22:37

* Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzje esencji perfum Alien, które kupicie w esencja perfum
 
 
* O Firmie:
 
Perfumy są dziełami sztuki - nośnikami wartości estetycznych. Dzięki nim możemy realizować różnorodne cele. Nie ma nic seksowniejszego i bardziej zmysłowego. Musimy jednak wiedzieć jak je stosować! 
Paryżanka powie Ci, że zmienia perfumy raz na dziesięć lat. Ona nie lubi modnych zapachów. Woli starsze klasyczne marki. My wychodzimy z podobnego założenia. 

U nas znajdziesz klasykę NIE klasyczną, czyli klasyczne zapachy w ulepszonej wersji. Jest to prawdziwy przełom w branży perfumiarskiej. 

Esencje perfum 3G otulą Cię zapachem na cały dzień. Dlaczego? ponieważ gwarantujemy Ci: 
 
2x więcej olejków zapachowych
3x dłuższy zapach
10x większą wydajność

w odniesieniu do dostępnych na rynku wód perfumowanych.

Sprawdź sam/a a nie pożałujesz!







 





































* Moja opinia:

Esencja zdecydowanie różni się od tradycyjnych flakonów.
Jest zawarta w opakowaniu travel pack.
Travel pack to plastikowy pojemniczek, w którym znajduje się coś na wzór flakonika dzięki czemu mamy pewność, że ulubiony zapach nam się nie stłucze.
Alien 3G Magnetic Perfume bardzo długo utrzymuje się na skórze, na ubraniach czuć go nawet następnego dnia.
Po dwóch psiknięciach mogę cieszyć się zapachem ile chce.
Jestem w szoku, że esencja perfum pachnie identycznie, jak Alien Thierry Mugler.
Podsumowując:
Do esencji perfum Alien Thierry Mugler będę wracać nie raz, bo mam pewność że się nie zawiodę i zapłacę dużo mniej, a będę równie zadowolona!

 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o takim rozwiązaniu! Zdecydowanie lepiej zainwestować w esencję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ;) esencji też nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tych esencjach perfum. Jestem ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiem, jak pachnie słynny Alien ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam. Ciekawe, jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam oryginalnego Alien i Angel Thierry Mugler, jestem ciekawa zapachów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, skoro efekt tak długo się utrzymuje to naprawdę magia! Moje obecne trzymają jakieś 5 godzin, co w porównaniu do Twoich jest nic! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie ten produkt, pierwszy raz się spotykam z taką esencją

    OdpowiedzUsuń
  10. 300 ml to strasznie dużo! :) musze koniecznie odwiedzic ich strone :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe