Przegląd sklepów - Wholesalebuying i CNDirect

20:56

*

Witajcie, dzisiaj mam dla Was luźniejszy post z przeglądem sklepów.
Zapraszam :)



* Wholesalebuying:



































1. Żakiet: KLIK
2. Sukienka: KLIK
3. Torebka: KLIK
4. Buty: KLIK


* CNDirect:







































1. Wykrawaczki serca: KLIK
2. Silikonowe foremki: KLIK 
3. Kolejny gadżet do wykrawania: KLIK 








































4. Folie do paznokci: KLIK

































5. Torebka: KLIK


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Obydwa sklepy mają świetny asortyment :)
    Poklikałam ;)

    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć linki w moim ostatnim poście,byłabym bardzo wdzięczna :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/02/dresslink-mini-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy wybrałaś, podoba mi się ta torebka z frędzlami
    _____________
    Pozdrawiam MARCELKA ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy wybrałaś, oczywiście poklikane
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka i torebka z frędzlami fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy, ta torebka jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba i gadżety do kuchni są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe