Nivea Repair & Targeted Care do włosów suchych i łamliwych.

00:19

*

Hello! :) dawno nie pisałam, ponieważ miałam problemy z bloggerem i internetem.. więc nadrabiam zaległości.
Ponad miesiąc temu rozpoczęłam test nowej linii Nivea Repair & Targeted Care do włosów suchych i łamliwych.







* Co mówi Producent o odżywce? 

Piękne i zdrowe włosy dzięki formule z Nutri-Esencją zawierającą drogocenny olejek makadamia oraz Eucerit.
Odżywka Nivea Repair & Targeted Care z systemem inteligentnej odbudowy - dla ochrony i odbudowy zniszczonych fragmentów włosów tam gdzie potrzeba:
-  Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam gdzie potrzeba
- Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza.
- Chroni włosy przed łamaniem i rozdwajaniem się końcówek






































* Co mówi Producent o szamponie?

Piękne i zdrowe włosy dzięki formule z Nutri-Esencją zawierającą drogocenny olejek makadamia oraz Eucerit.
Szampon Nivea Pepair & Targeted Care z systemem inteligentnej odbudowy - dla ochrony i odbudowy zniszczonych fragmentów włosów tam gdzie trzeba:
-  Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam gdzie potrzeba.
- Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza.
- Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu.







































* Moja Opinia:

Na początku kilka słów o opakowaniach. 
Kosmetyki mieszczą się w smukłych, poręcznych butelkach, które świetnie trzymają się w dłoni i bardzo mi się podobają. 
Ich szata graficzna jest żywa co przykuwa uwagę. 
Zapach zarówno szamponu, jak i odżywki jest jest bardzo przyjemny, dość intensywny, lecz nie jest to drażniący zapach. 
Szampon świetnie się pieni, dobrze myje włosy, ale niestety nie poradził sobie ze zmyciem oleju. 
Co do odżywki bardzo podoba mi się jej gęsta konsystencja, która dobrze rozprowadza się na włosach.
Po jej użyciu moje włosy stają się miękkie w dotyku. 
Dzięki temu duetowi moje niesforne loki zaczynają się lepiej kręcić i ze mną współpracować. Jestem pewna, że jeszcze nie raz wrócę do tych produktów ze względu na działanie oraz wydajność.



You Might Also Like

5 komentarze

  1. czyli u mnei odpada, ja ostatnio często olejuje włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też włosy się skręcą po tym duecie - nie mogę rozszyfrować od której substancji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polubiłam bardzo tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś szampon tej marki mnie uczulił więc raczej omijam produkty do włosów, ale olejek pod prysznic bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe