Zamówienie z SheIn i CNDirect + lista zyczeń Banggood

22:07

*

Hello! :) dzisiaj przygotowałam dla Was szybki post z zamówieniem z SheIn i CNDirect oraz listą życzeń z Banggood.


* SheIn:

Bluzka wygląda identycznie jak na zdjęciu, jest uszyta z dobrej jakości materiału, który jest dość gruby.
Całość zdobi dość długi zamek.





KLIK



* Z CNDirect zamówiłam gadżety przydatne w kuchni, torebkę i folie na paznokcie:

















1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK

* Lista życzeń Banggood:

































1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Torebka jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zamówienie, szczególnie torebka bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta torebka z frędzlami

    OdpowiedzUsuń
  4. Linki poklikane :) Świetny ten obiektyw, w sumie urządzenie do jajek ( i nie tylko ) też całkiem fajne i domek dla pupila - wiele ciekawych rzeczy w tym Banggood`ie widzę, a o jego istnieniu nawet nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urządzenie do jajek ciekawe:) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem maniaczką klikania. Więc wszystko poklikane.:-) Te urządzenie na jaja by mi się przydało:-)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe