Fotokalendarz - AKprint

18:51

*

Hello! dzisiaj chce Wam zaprezentować kalendarz od AKprint



* O AKprint:

Prężnie rozwijająca się forma poligraficzna drukująca gdzie tylko się da w miarę możliwości sprzętowych i zakresu wyobraźni. Pracownicy jako młody i pełen pomysłów zespół zajmuje się reklamą, projektowaniem graficznym, tworzeniem stron internetowych i systemów identyfikacji wizualnej. Znani ze sprzedaży wysokiej jakości tekstyliów z nadrukiem w tym przede wszystkim koszulek.













































*Moja opinia:

 
Mój kalendarz ma format A3, zastosowanych jest 13 zdjęć - okładka i 12 miesięcy.
AKprint posiada szeroką ofertę wzorów jest ich aż 56 ja skusiłam się na wzór nr 30.
Do wybrania jest również rodzaj papieru - mat lub połysk, ja wybrałam mat.
Oprawą jest spiralny grzbiet z haczykiem, więc bez problemu możemy go powiesić na ścianę.
Kalendarz jest bardzo solidnie wykonany i ma wysoką jakość zdjęć, dzięki czemu milej się na niego patrzy.
Ogromną zaletą i miłym zaskoczeniem jest gruby solidy papier.
Strony są grubsze niż w dotychczasowych kalendarzach, które miałam za co wielki plus.




You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ale świetny ten kalendarz 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jest ekstra, chciałabym mieć takie kalendarz ze swoimi zwierzętami, chyba sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne fotki masz na kalendarzu :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Szkoda, że nie jest z miejscem na notatki

    OdpowiedzUsuń

Subscribe