Soki - Dolina Łobzonki

20:21

*

Hello, dzisiaj będzie o sokach z Doliny Łobzonki


* O Firmie:

TO NASZ SPOSÓB NA TWOJE ZDROWIE.
STARANNIE WYBRANA MIESZANKA TYLKO NAJLEPSZYCH OWOCÓW SPRAWIA, ŻE NASZE SOKI TO CZYSTE ZDROWIE I CZYSTA ENERGIA DLA TWOJEGO ORGANIZMU. TO JEDYNY TEGO TYPU SOK NA RYNKU, O KTÓRYM MOŻNA POWIEDZIEĆ…
SAMO ZDROWIE !





































* Moja Opinia:

Po otwarciu przesyłki, gdy zobaczyłam opakowania soków wróciły czasy dzieciństwa, jak z niecierpliwością wyczekiwałam moich ulubionych bajek, w których był Tweety, diabeł tasmański, królik Bugs i kot Sylwester.
Soki są o pojemności 200ml z bardzo przejrzystą i miła dla oka szatą graficzną, dzięki której dzieci chętniej po nie sięgają. Ich niewielkie opakowanie sprawia, że możemy zabrać je praktycznie wszędzie, bo nie zajmuje dużo miejsca w torebce.

Soki dostępne są w 4 wariantach: 
jabłkowo - malinowym: wyczuwam w nim bardziej maliny niż jabłko.
jabłkowym: nie jest za słodki ani za kwaśny - po prostu doskonały!
jabłkowo - gruszkowym: stał się moim faworytem - najlepiej smakuje schłodzony.
jabłkowo - truskawkowym: to idealna kompozycja, która sprawiła, że dzieci najchętniej sięgały po ten wariant smakowy. Bardziej wyczuwalna jest w nim truskawka niż jabłko.

To smaczne, orzeźwiające i bardzo zdrowe soki, które nie zawierają cukru i konserwantów. 
Jako że jestem wielbicielką naturalnych soków będą one gościć u mnie jeszcze nie raz!


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłabym się na każdą z tych wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne mają opakowania , nie widziałam ich w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się świetnie :) takie kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe