Sukienka - SheIn + Lista życzeń Banggood

21:10

*

Hello! Przygotowałam dla Was post z sukienką z SheIn i listą życzeń z Banggood




KLIK

Sukienka wykonana jest z elastycznego materiału, który się rozciąga.
Mam wrażenie, że w sklepie prezentuje się lepiej niż w rzeczywistości
Na mnie okazała się za duża mimo, że wzięłam najmniejszy rozmiar XS - a szkoda, bo bardzo mi się podoba.





BANGGOOD:




















KLIK


















KLIK                                                                            KLIK




















KLIK                                                                          KLIK




You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ciekawe te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa sukienka, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię sklep Banggood, ale miliony godzin tracę przeglądając go :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście fajna sukienka, oczywiście wszystko poklikałam ;)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajna, ale jak dla mnie nieco za dużo tych frędzli, Ty możesz sobie na to pozwolić bo jesteś szczupła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe