Perfumy 322 - FM

20:34

*

Hello! Dzisiaj mam dla Was recenzje perfum FM 322, które dostałam od Agnieszki konsultantki z FM.


* O FM:

FM WORLD POLSKA działa w branży FMCG. Firma została założona w 2004 r. we Wrocławiu przez Artura Trawińskiego. Już trzy lata później, w związku z dynamicznym rozwojem na rynkach zagranicznych, powstała spółka FM WORLD. Obecnie nasze produkty są znane i cenione w kilkudziesięciu krajach na kilku kontynentach. Na całym świecie z FM WORLD współpracuje około 500 000 Partnerów Biznesowych, z czego 185 000 działa w Polsce. Firma stwarza idealne warunki dla rozwoju mikroprzedsiębiorczości, m.in. poprzez profesjonalne wsparcie biznesowo-szkoleniowe.  































* Moja Opinia:

Perfumy FM 322 mieszczą się w okrągłym, uroczym, ale niestety nie za bardzo poręcznym flakoniku o pojemności 100ml. Atomizer działa bez zarzutu, nie zacina się.
Perfumy są połączeniem owocowo - kwiatowym, jednak przeważa w nich zapach grejpfruta, dopiero po jakimś czasie od rozpylenia wyczuwalne jest piżmo.
Zapach jest bardzo intensywny i długotrwały. Jak dla mnie idealny na wieczorne wyjścia ze względu na swój charakter i wyrazistość, na dzień jest za ciężki.
Mnie perfumy niestety po dłuższym stosowaniu zaczęły przytłaczać, więc myślę, że będą one idealne dla kobiet, które lubią cięższe zapachy i czują się w nich dobrze.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: pigwa, grejpfrut
Nuta serca: jaśmin, hiacynt
Nuta bazy: białe piżmo, cedr
Rodzina zapachowa:
kwiatowa

Katalogowy koszt perfum to 50zł
Dla konsultantek 35,03zł

Jeśli jesteś zainteresowana ofertą FM i chciałabyś coś zamówić napisz do Agnieszki na e-maila: 12agnieszka22@wp.pl


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Fajną mają buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takimi zapachami, ale flakon piękny, dawniej miałam sporą kolekcję różnych buteleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakon o tej pojemność nie musi być poręczny bo rzadko zabieramy do ze sobą, przeważnie cieszy oko w łazience lub na toaletce. Nie miałam jeszcze perfum FM. uwielbiam gdy w nutach jest jaśmin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dość często zabieram :D ale fakt w łazience ładnie się prezentuje :)

      Usuń
  4. Jakie intrygujace opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie prezentuje się ten flakonik. Jestem ciekawa czy zapach przypadłby mi o gustu.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe