Bluzka, spodenki, body - CNDirect

11:01

*

Hello! 

W zeszłym tygodniu dotarło do mnie zamówienie z CNDirect.
Zamówiłam bluzkę, która jest wykonana z bardzo cienkiego i prześwitującego materiału. Posiada ona napis "Don't give up stay strong" Nadruk jest słabej jakości.. spodziewałam się czegoś innego. Mimo to, bardzo lubię w niej chodzić.
Urocze spodenki z pomponikami - ze względu na nie mój Mężczyzna, spytał czy są one świąteczne :D Okazały się troszeczkę za duże, ale są wygodne.
Czerwone body ze "złotym" łańcuszkiem, które niestety mimo najmniejszego rozmiaru (S) okazały się za duże na pupie. Ubolewam nad tym, bo bardzo mi się podobają.





Bluzka: KLIK
Spodenki: KLIK







Body: KLIK


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Chudzinka z Ciebie. bluzka najfajniejsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy, ale nie w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Body jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne te spodenki, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och to body mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe