CNDirect

16:41

*

Hello! Dzisiaj pora by pokazać Wam zamówienie z CNDirect. Zamówiłam szarą bluzkę z  nadrukiem w kwiaty i frędzlami. Jest ona wykonana z bardzo dobrej jakości materiału. Jestem z niej zadowolona, bo była prana już 2 razy i nic się z nią nie dzieje. Czarną bluzkę z napisem, który niestety jest słabej jakości - szybko się zdziera. Bluzeczka okazała się na mnie przyciasna, ale jakoś udało mi się w nią wejść. Dwie pary okularów przeciwsłonecznych i chustę.
 

 
































1. Szara bluzka: KLIK
2. Czarna bluzka: KLIK
3. Okulary: KLIK
4. Okulary: KLIK
5. Chusta: KLIK


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ta pierwsza bluzka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super są te białe okulary!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzeczka na pierwszym zdjęciu jest świetna, bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  4. Super okulary :) Klik :)))

    OdpowiedzUsuń

Subscribe