Kapary w soli morskiej - Alfa-koszyk

09:09

*
Hello! Dzisiaj mam dla Was recenzje kaparów w soli morskiej, które dostałam od sklepu Alfa-koszyk
* O Alfa-koszyk:
 
Wyobraź sobie świat, w którym jedzenie jest źródłem zdrowia, siły i radości.
Świat, w którym powidła ze śliwek składają się ze śliwek i w którym po posiłku czujesz się lepiej, niż przed posiłkiem.
Świat, w którym czytanie etykiet na artykułach spożywczych jest niezobowiązującą przyjemnością.
Świat, w którym obiad w restauracji czy sałatka kupiona na stacji benzynowej są pyszne, smakowite i w pełni bezpieczne.
Świat, w którym naturalnym prawem człowieka jest prawo do pełni zdrowia.
Gdzie każda terapia rozpoczyna się od wzbogacenia sposobu odżywiania.
Gdzie nie ma dnia bez zielonego liścia, gdzie głodówka jest powszechnie szanowanym sposobem przywracania harmonii,
gdzie świeże owoce i warzywa są bazą w każdej kuchni, stołówce i restauracji.
Gdzie dzieci rodzą się zdrowe i takie pozostają.
Gdzie młodzi ludzie mają energię nastolatka, gdzie dojrzałość jest pełna zdrowia i radości,
gdzie starość jest pogodna, pełna mocy i harmonii.
Ten świat jest w naszym zasięgu. Mało tego – codziennie jest on bliżej.
Jest nas mnóstwo – ludzi, którzy tego świata pragną, którzy do niego tęsknią
i którzy powołują go do życia swoimi myślami, emocjami oraz wyborami.


* Moja Opinia:
Z ciekawości postanowiłam, że wybiorę kapary w soli morskiej, ponieważ nigdy ich nie jadłam, a byłam bardzo ciekawa ich smaku.  Razem z bliskimi degustowaliśmy je i jednogłośnie stwierdziliśmy, że smakują jak: "sama sól". Dodaliśmy je do sałatki, ale mimo to nie dało się jej zjeść, ponieważ pod wpływem soli puściły soki. Dodam, że wcześniej zostały opłukane pod bieżącą wodą. Mieliśmy nadzieje, że jak je opłuczemy smak soli będzie lżejszy. Następnym razem postanowiliśmy dodać je do mięsa, mimo to smak soli dalej dość intensywnie się przebijał. Dowiedziałam się, że gdyby były pasteryzowane w occie dałoby się wyczuć ich smak i zjeść z przyjemnością.

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Pierwszy raz o nim słyszę, a jeśli tylko coś ma zapach lawendowy - muszę to mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten przysmak to też nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia jak to smakuje, ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kapary i zawsze muszę mieć jeden słoiczek w lodówce, ale takich z solą morską jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana z przykrością muszę stwierdzić, że nie polecam :(

      Usuń
  5. myślałam że smaczniejsze będą

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kaparami, a z solą morską nie próbowałam - a po opisie tym bardziej nie spróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam kaparów ale chyba nie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe