Pudrowo-matująca mgiełka do twarzy - Efektima.

10:02

 

Hello! Dzisiaj pora na recenzje pudrowo-matującej mgiełki do twarzy od Firmy Efektima.


* Od Producenta:

Zmatowienie i pielęgnacja skóry.
Innowacyjna i specjalistyczna mgiełka matująca do twarzy. Natychmiast i na długo matowi cerę oraz poprawia wygląd skóry wszędzie i w każdej sytuacji. Wpływa pomocniczo na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry. 

Wystarczy kilkanaście sekund od aplikacji, aby cera wyglądała na bardziej matową i zadbaną.



* Sposób użycia: 

Aplikować na twarz z odległości 20-30cm przy zamkniętych oczach i ustach. Stosować kilkakrotnie w ciągu dnia, tak często jak wymaga tego skóra. Przed każdym użyciem intensywnym ruchem wstrząsnąć tak, aby kulki mieszające zostały wprowadzone w ruch. Od tego momentu energicznie mieszać min. 1 minutę, aby uzyskać odpowiednie właściwości matujące.





* Moja Opinia:

Zacznę od tego, że bardzo cieszyłam się z możliwości przetestowania tej mgiełki, ponieważ dość często mam problemy ze świecącą skórą twarzy, więc miałam nadzieje, że obietnice producenta się spełnią.. 
A jak było w rzeczywistości? Dowiecie się czytając dalej. 
Mgiełka umieszczona jest w plastikowej butelce o pojemności 100ml, na której widnieją wszystkie niezbędne informacje. Atomizer nie zacina się i nie sprawia żadnych problemów. Zapach jest delikatny, dość przyjemny i nie drażniący nosa. Do tej mgiełki podchodziłam kilka razy i za każdym razem efekt był taki sam.. Nie zauważyłam żadnego zmatowienia ani poprawienia wyglądu skóry, wręcz przeciwnie.
Miałam wrażenie, że pojawiło się więcej zaskórników, w dodatku produkt zaoferował mi przesuszoną skórę, która schodziła płatami. Dodam, że przed każdym użyciem intensywnym ruchem wstrząsałam mgiełką tak, jak zaleca producent.
 



You Might Also Like

6 komentarze

  1. O nie wiedziałam,że maja taki produkt w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli widać ta mgiełka nie każdemu pasuje, ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. głosnoo niej ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję, zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sprawdziła się dobrze, skóra nie wyglądała na błyszczącą i zachowywała się całkiem normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe