Stefanki

11:03

 *
Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzje Stefanek, która miała ukazać się już dawno, ale utraciłam zdjęcia i niestety tylko niektóre udało mi się odzyskać..
Stefanki to idealna przekąska na każdą porę, odpoczywając przed telewizorem czy będąc w " biegu". To przekąski dla każdego, które posiadają duży wybór o różnych smakach. Lubię je za smak, chrupkość i sytość. Sprawdzają się, gdy dopadnie mnie mały głód, przy rozmowie ze znajomymi, czy przy piwie. Jak się je zacznie jeść to nie można skończyć. Są w niedużym, poręcznym opakowaniu które można spokojnie włożyć do torebki.
Stefanki Chipsy Chlebowe, które są mini kromeczkami chleba. Małe, poręczne i lekkie. Występują w smakach takich jak:
Waćpan Barbecue, Majestatyczne Salami, Ser z Czosnkiem, Śmietana ze szczypiorkiem, Cebula ze Śmietaną, Wielebny Czosnek, Śmietana z Pieprzem i Papryczka Japanelo.

Stefanki Grzanki, czyli podłużne grzanki w wersji mini. Te idealnie nadają się do zupy np. wodzionki :) ponieważ tak na "sucho" były dla mnie zbyt tłuste . Występują w smakach:
Szalona Papryczka, Grillowany Byczek, Diabelski Czosnek, Waaaasaaaabi, Dziki Bekon, Pochrzanione Mięso.
Stefanki Sucharki. Moim zdaniem idealnie sprawdzą się do sałatek i piwa. Ich kształt paluszków od razu kojarzy mi się z przekąskami do tego typu trunków. Występują w smakach:
Wesoły Ogóreczek, Dziki Bekon, Diabelski Czosnek, Pochrzanione Mięso, Pieczony Kurczak, Szybki Łosoś, Saalamii, Dziurawy Ser, Słonina z Musztardą, Szaszłyk po Kaukasku.













You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ciekawe smaki i chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo to dla mnie nowość, a myślałam, że znam już wszystkie możliwe przekąski :P

    OdpowiedzUsuń
  3. słonina z musztardą - ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są
    Ja bym je do zup kremów używała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne do pochrupania :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe