ZAFUL

22:40

*

Witajcie! Z Zaful zamówiłam bransoletkę, pierścionek, naszyjnik - te rzeczy dostała siostra i jest z nich bardzo zadowolona, a to jest najważniejsze! Sukienkę, która według rozmiarów powinna być dobra, a niestety okazała się trochę za ciasna, przez co na dłuższą metę ciężko mi się w niej oddycha.. Szkoda, bo bardzo mi się podobała.. Malutką torebkę, która będzie dobra na jakieś okazjonalne wyjścia. Podsumowując, gdyby sukienka nie była na mnie trochę za ciasna, to byłabym w pełni zadowolona z zamówienia.





























































































Sukienka: KLIK


































Naszyjnik: KLIK
























































Bransoletka: KLIK























































Pierścionek: KLIK


























Torebka: KLIK


You Might Also Like

13 komentarze

  1. świetne rzeczy, klik - 6,42$, 2,73$, 1,43$,
    Mogę liczyć również na Twoją pomoc ? Poklikasz w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka i super dodatki, linki klikniete :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka leży idealnie, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wygląda na za ciasną ale rozumiem, że możesz mieć w niej trudności z np. siedzeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale jest za ciasna w talii :( i muszę się trochę nagimnastykować żeby ją zapiąć.

      Usuń
  6. Podoba mi się ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukieneczka, pozostałe rzeczy też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna ta sukieneczka
    i bransoletka również mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest extra!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe