Zamówienie - ZAFUL

19:32

*

Hello! Jakiś czas temu dotarło do mnie zamówienie z Zaful, więc pora by je pokazać.
Zamówiłam piękną różową torebkę z motywem królika, jest ona na tyle pojemna by pomieścić w niej najpotrzebniejsze rzeczy. Posiada 2 przegródki i coś w stylu portmonetki. Naszyjnik, w którym bardzo spodobały mi się kolorowe kamyczki. Kolczyki, które mnie po prostu urzekły! motyw żółwików jest uroczy. Sukienkę, która mimo, że jest troszkę za duża to nie problem, bo posiada sznurek, więc można ją związać. Sukienkę zdobi motyw koronkowy na biuście, jest ona bardzo wygodna i zwiewna.






































Torebka: KLIK


































Naszyjnik: KLIK



Kolczyki: KLIK































 





Sukienka: KLIK





You Might Also Like

10 komentarze

  1. Wszystko jak najbardziej w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy zamówiłaś, klik - 4,96$, 2,98$, 17,77$ :)
    Jesli możesz, kliknij w link :
    goo.gl/9l8As1
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie Ci w takim jasnym różu,cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo grzeczne, zwiewne sukienki

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka (różowa) jest bardzo urocza i bardzo ci w niej ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, sukienka jest za duża... Drobna z Ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe